SKAB DIT BEDSTE ÅR

Workshop den 5.+6. september 2024

Find den klare retning for din virksomhed og få lagt en strategi for, hvilke af dine mange ideer, du vil føre ud i livet først – og hvordan du helt konkret griber dem an skridt for skridt (uden at blive handlingslammet og føle dig overvældet!).

Det gør det overraskende enkelt og overskueligt at løfte din virksomhed til næste niveau og få succes med at realisere dine næste drømme som selvstændig.

(Og 4 fede bonusser til en samlet værdi á over 2.000 kr.)

Tilmelding lukker om:

Dag(e)

:

Time(r)

:

Minut(ter)

:

Sekund(er)

Workshoppen SKAB DIT BEDSTE ÅR er til selvstændige kvinder som dig, der vil: 

☑️ blive knivskarp på, HVAD du vil rykke på det næste halve år for at gøre dit arbejdsliv og din virksomhed endnu bedre. Slut med at være i tvivl om, hvorvidt det er den ene eller anden idé, du burde arbejde på først. Det her er katapulten til fremdrift for dine drømme.

☑️ slippe for at være i tvivl om, hvilken af dine 1.000 ideer, du burde bruge din *sparsomme* tid på lige nu – og i stedet arbejde målrettet og selvsikkert på projekterne, så du hurtigt får realiseret potentialet i dem, der giver mest værdi for dig.

☑️ gøre det meget nemmere at få de store og små ideer ført ud i livet, så de ikke længere er punkter på din toiletrullelange to do-liste, som bliver rykket længere frem i kalenderen igen og igen. 

☑️ have en overskuelig, gennemtænkt køreplan, så du ved, hvad du konkret vil fokusere på, og hvornår du vil bruge tid på det, så det næste halve år ikke bare (igen) bliver ædt op ad kundeopgaver og almindelig drift af din virksomhed. 

☑️ lære, hvordan du strukturerer dine uger, så du både har tid til udvikling af din virksomhed OG dine kunder og kundeopgaver. Slut med udskydelser, undskyldninger og ikke føle, du har tid til det, der vil gøre en stor forskel for din virksomhed.

forretningsudvikling selvstændige_skab dit bedste år

Men så er der den ‘lille’ udfordring …

Vi er nok begge to klar over, at der skal en gennemtænkt og brugbar plan til, for at realisere drømmene, løfte din virksomhed til næste niveau og få tjekket alle dine ideer af på to do-listen.

For uden en plan sker der ingenting, fordi der er så ufatteligt mange ting, du kunne bruge din tid på. Uden den velgennemtænkte planen bliver det nemt en endeløs padlen gennem en travl hverdag, mens den lange do-liste med ønskerne til udviklingen i virksomheden bliver udskudt igen og igen.

Gennem mit arbejde med selvstændige kvinder siden 2013, har jeg fået øje på et mønster omkring, hvorfor de ikke får lavet den holdbare plan (eller ikke følger den, de har lavet). Det skyldes oftest, at de enten

  • mangler TID eller har svært ved at prioritere tid til at sætte sig og tage de store beslutninger og få lavet en plan, der holder i hverdagen. 
  • har svært ved at beslutte sig for, hvilke af ideerne de skal satse på først eller er bange for at satse på det forkerte eller spilde tiden. Og så går tiden bare uden, at der sker det store.
  • har udfordringer med at følge den plan, de allerede har lavet. Så den skrider, og de begynder at tvivle på sig selv eller ideerne. 
  • eller ikke kan forstå, hvorfor de ikke får rykket på deres ideer, når de nu normalt ER gode til at planlægge. 

Uanset hvad, så ved du, at der skal noget andet til, hvis du vil lykkes med mere i din virksomhed og få succes med dine fantastiske ideer (både store som små) til forbedring af din virksomhed, salget, markedsføringen, hjemmesiden, produkterne, ydelserne eller løsningerne, du tilbyder.

Så forestil dig et øjeblik, hvordan det vil føles, hvis det her var DIN hverdag som selvstændig:

  • Du har 100% styr på, hvad du skal gøre (og hvornår) for at realisere de næste ideer, du drømmer om at føre ud i livet som selvstændig. Ikke mere slinger i valsen, udskydelser eller tvivl på dine planer og evner til at føre dem til dørs.
  • Du er fyldt med selvtillid omkring, at du lykkes med, hvad end du ønsker. For du har knækket koden til, hvordan du uge for uge bruger tiden på det virkeligt vigtige i din virksomhed og har TID til at udvikle virksomheden, så det hele ikke går op i kundeopgaver, drift og administration.
  • Du føler stor tilfredshed over, at du følger din overskuelige trin for trin-køreplan, som hjælper dig med at sætte handling bag dine drømmemål hver måned. Fordi det giver overskud både personligt og økonomisk.
  • Du arbejder struktureret og planlægger din arbejdstid, så du når det, du har sat dig for hver uge. Og du nyder at få streget opgaverne af på to do-listen velvidende, at du holder kursen og ikke længere er i tvivl om, hvad der er bedst at satse på.

work life balance tips

Lyder det som det rigtige for dig?

Vil du opnå dit bedste år nogensinde som selvstændig på en enkel måde, der føles mere som selvforkælelse end hårdt arbejde, så lad mig præsentere dig for …

2-dages workshoppen:

SKAB DIT BEDSTE ÅR

Her bliver du guidet til at finde ud af, hvad du vil med din virksomhed fremover, hvordan du lykkes med det, og jeg hjælper dig med at designe en holdbar og overskuelig køreplan for det næste halve år. Et halvår hvor der både bliver plads til dig, dine kunder og realiseringen af dine næste ideer og drømme som selvstændig.

SKAB DIT BEDSTE ÅR er nok den ENESTE workshop i Danmark, der…

  • guider dig til at finde ud af, hvad du egentlig vil med din forretning det næste år (også selvom du er lidt i tvivl om, hvad der skal ske i din virksomhed, har svært ved at finde tid til at handle på dine ideer eller har alt for mange ideer, der er umulige at vælge imellem).

  • klæder dig på med et overskueligt, realistisk overblik over dine vigtigste mål. Det er nemlig en af de helt centrale nøgler til at lykkes.

  • udstyrer dig med en trin-for-trin køreplan for, hvordan du kommer i mål med de drømme, der giver mest mening for dig, det næste halve år. En plan, du kan holde dig til, og som du ikke bliver overvældet af.
  • hjælper dig med identificere, hvad der skal til for at du får gjort det, du gerne vil (og hjælper dig med at fokusere, så du ikke bliver overvældet og stresset af det, du gerne vil nå). 
  • lærer dig den enkle måde at lave ugeplanlægning med GJORT-metoden. Den får du evig adgang til i onlineguiden ‘Ven med tiden‘, som du får som bonus. Her lærer du at planlægge og udnytte din tid bedst muligt. Sig farvel til følelsen af (konstant) at være bagud, tag kontrol over din tid, og få overskuddet og arbejdsglæden tilbage.

De 5 trin, du kommer igennem på workshoppen:

TRIN 1

Her identificerer vi, hvad du i virkeligheden drømmer om at lykkes med eller ændre på i din virksomhed.

Det allerførste trin på vejen til at skabe dit bedste år er at få klarhed over alle dine visioner og drømme. Også dem, du ikke vidste, du havde.

Her er plads til alt fra små ideer til vilde, ambitiøse drømme for, hvordan du vil udvikle og forandre dit arbejdsliv og din virksomhed for at få det rigtigt gode liv som selvstændig.

Du bliver blandt andet guidet igennem en dybdegående visualisering, og processen bagefter hjælper dig med at omdanne visualiseringen til konkrete, overskuelige mål, så du har et komplet overblik over, hvad du vil lykkes med for at få dit bedste år nogensinde.

Om visualiseringer: Visualisering er en populær metode, der har været brugt i årevis af succesfulde perfomere som topatleter, musikere, skuespillere, politikere og virksomhedsledere til at opnå bedre resultater og realisere deres største mål. De har nemlig for længst fundet ud af, at det gør den store forskel for, om de lykkes med det, de drømmer om eller ej.

Kort sagt, så betyder visualisering at se noget som en film eller billeder for dit indre øje, før det er sker i virkeligheden.

I praksis handler det om, at bruge dine tanker, din forestillingsevne og de små “film”, du kan se for dit indre øje, som en katalysator til at realisere dine mål. Vi kan kalde visualisering for dit arbejdsbord med tegningerne til det, der senere skal føres ud i livet.

Når du har været igennem visualiseringen står du med de bedste byggeklodser til at skabe dit bedste år nogensinde.

TRIN 2, 3 og 4

Her får du overblik over dine allervigtigste mål – og laver en strategi for dit bedste år med en trin for trin-køreplan, der er til at overskue og følge måned for måned.

I trin 2, 3 og 4 zoomer vi ind på de vigtigste mål for din virksomhed. Du bliver guidet igennem min planlægningsteknik, der hjælper dig med at undgå at popcornhjerne, tvivl eller følelsen af at være overvældet med alt for mange opgaver, forhindrer dig i at rykke på det, du gerne vil. 

  • Forstå forskellen mellem en realistisk plan og en overvældende lang to do-liste, og hvordan det bliver lettere for dig at tage de nødvendige skridt på vejen til dine mål (også selvom motivationen halter ind imellem).
  • Lær hvordan du lægger en plan for udviklingen af din virksomhed, som endelig får dig i mål (og ikke ender med at kvæle dig allerede efter få uger).
  • Find ud af hvad der i virkeligheden skal til for at få dig til afsætte og bruge tiden på at realisere dine vigtigste mål som selvstændig det næste halve år.
  • Opdag de to forskellige typer af mål, som professionelle virksomhedsejere skal kende forskellen på (og vide hvornår de bruger til hvilke og til hvad).
  • Skab overblik over præcist, hvad du skal gøre og hvornår for at få ideerne ført ud i livet.
  • Design din strategiplan så den ikke bare ender med at ligge urørt på skrivebordet og samle støv, men i stedet motiverer dig til at “get sjit done”.

Efter de 3 midterste trin har du et overblik over alle dine mål for året samt en specifik og overskuelig køreplan for de vigtigste af dem, som du vil fokusere på det næste halve år.

En plan du både har lyst til at handle på, når du kommer hjem, men vigtigste af alt er det en plan, du kan overskue. For nu  ved du præcist, hvordan du skal gøre, for at nå (helt) i mål med de ting, du gerne vil med din virksomhed. 

TRIN 5 (+ din første bonus)

Fra halvårsplan til overskuelige arbejdsuger og succesfuld fremdrift med dine mål.

Workshoppen bliver afsluttet med at klæde dig på til, hvordan du sikrer dig, at du får succes med din overskuelige halvårsplan, når du kommer hjem.

For hvad hjælper det, at komme hjem med en plan, hvis den bare ender med at samle støv på skrivebordet?

Det vil jeg ikke have, sker for dig.

Derfor er sidste (men vigtige) element på workshoppen, at klæde dig på til, hvilke metoder du kan bruge til at aktivere din succes derhjemme. Det øger sandsynligheden for, at du følger planen og realiserer dine mål i løbet af de næste 6 måneder.

Hvis dine planer før har drillet dig, og du har haft svært ved at følge dem. Så lærer du her, HVORFOR det sker – og hvad du gør for at undgå det fremover med ALLE dine planer.

DIN FØRSTE BONUS

Udover de 2 dage på workshoppen får du min enkle (men effektive!) GJORT-metode i onlineguiden: Bliv ven med tiden. Her lærer du på en ganske enkel måde at planlægge din uge med plads til både den daglige drift af din virksomhed, dine kunder og eksekvering på dine mål.

OM BONUS #1 :
Ven med tiden

Selvstændige, der har lært GJORT-metoden fra min planlægningsguide “Ven med tiden”, melder tilbage om, hvor dejligt det er endelig at opdage en måde at planlægge arbejdet på, fordi metoden netop IKKE føles som en spændetrøje.

Guiden hjælper dig med at holde fokus på dine næste skridt fra Dit bedste år-planen, så du selvsikkert og fokuseret kan realisere dine ideer uge efter uge – og holder dig til din køreplan.

Du får den efter workshoppen, fordi jeg gerne vil hjælpe dig med at undgå udskydelser og overvældelse, når du skal føre planerne ud i livet.

Med den ved hånden kan du glæde dig til, at du lykkes meget nemmere med det, du sætter dig for – og knokler mindre, mens du når mere i din virksomhed.

Planlægning selvstændige

Men dit bedste år starter faktisk FØR, vi mødes på workshoppen.

Du får nemlig adgang til dit personlige kickstartmateriale senest 14 dage før workshoppen.

Det er det, du skal bruge til at forberede dig til at skabe dit bedste år, når vi mødes til vores 2 dage sammen.

Så du kan med andre ord så småt sparke processen med at skabe dit bedste år i gang i ugerne op til workshoppen.

I kickstartmaterialet finder du den nødvendige undervisning i de begreber og metoder, som workshoppen bygger på. Det er med til at sikre, at du er bedst muligt forberedt, når vi mødes til det dybdegående arbejde på workshoppen.

Har du været med på workshoppen før?

Så vil der være en del af kickstartmaterialet, du kan genkende fra undervisningen på tidligere workshops. 

Forskellen den her gang er at undervisning i begreber og metoder er flyttet til Kickstartmaterialet, for at vi får mere tid til at fordybe os i den udviklende del af processen på workshoppen.

Så jeg vil anbefale, at du tager dig tid til at kigge det igennem, for der vil også være nogle opgaver i Kickstartmaterialet, som du skal bruge til det videre arbejde på workshoppen.

Og bare rolig. Det er ikke en kæmpe opgave.

Forberedelsen med kickstartmaterialet tager kun ca. 1-2 timer. 

Mød kvinden bag SKAB DIT BEDSTE ÅR:
Anne Pernille Fischer

Jeg glæder mig til at møde dig, lære dig og din virksomhed at kende og heppe på dig, mens du fører dine små og store drømme ud i livet det næste år.

Da jeg sprang ud som selvstændig i 2013, brugte jeg flere år på at udvikle og finde den rette formel til, hvordan vi som selvstændige kunne planlægge og udvikle vores virksomhed – uden at gå ned med stress eller føle os overvældede.

For vi gider ikke arbejdet døgnet rundt. Men vi vil samtidigt også gerne BÅDE have tid til at arbejde PÅ vores virksomhed såvel som for og med vores kunder. 

Jeg har arbejdet med forretningsudvikling siden, jeg blev uddannet cand. merc. i 2006. Og jeg har taget det bedste af min læring omkring at sætte mål og planlægge udviklingen af virksomheden fra kandidatstudiet, mine 7 år som direktionsassistent og forretningsudvikler i store internationale virksomheder og min egen +10 års erfaring som selvstændig.

Da jeg udviklede workshoppen her var det vigtigste, at det skulle føles så inspirerende, overskueligt og enkelt som muligt at lægge en strategi for virksomhedens udvikling og sætte mål, man lykkes med. Det blev til 5D-metoden, som du bliver guidet igennem på workshoppen. Det er den metode, som jeg selv bruger at udvikle min virksomhed hvert år. 

Den har år efter år hjulpet mig med at finde ud af, hvad jeg skulle skrue på og handle på i min virksomhed, så jeg bliver ved med at trives i og være glad for mit arbejde. 5D-metoden var også den, der lå bag, at denne workshop så dagens lys i 2018. Og hjalp mig med at få prioriteret tid til at udvikle mit første onlineprodukt og mit mentorhold-forløb i 2020. Den hjælper mig med at få overblik over, hvad jeg har tid til, og hvad jeg skal prioritere udviklingstid til i min virksomhed. 

Selvstændig - Skab dit bedste år - workshop

Deltagernes resultater:

“Lanceret onlinekursus. Genfundet arbejdsglæden. Mindre overvældet i hverdagen. Venteliste på ydelser. Struktur. Ugeplaner der holder. Konkret plan for målene med virksomheden.”

Det er bare et lille udpluk af, hvad andre selvstændige fortæller, at de har fået ud af at være med på SKAB DIT BEDSTE ÅR-workshoppen. Her er deres egne fortællinger:

“Jeg har nu et super godt overblik over min virksomhed, og en meget præcis og overskuelig plan for, hvad der skal ske de kommende 6 måneder.

Jeg manglede struktur og overblik over mit arbejdsliv: Hvad der skulle prioriteres, hvad der stjal min tid, hvad jeg savnede at have mere tid til, og hvordan jeg fik enderne til at mødes på en god måde.

Jeg fik super gode værktøjer til at skabe overblik og struktur over mit arbejdsliv, og jeg lærte en ny konkret måde at planlægge min tid, så min planlægning holder i praksis. “Skab dit bedste år” er fabelagtig, og tiden er SÅ godt givet ud.

Jeg har nu et super godt overblik over min virksomhed, og en meget præcis og overskuelig plan for, hvad der skal ske de kommende 6 måneder. Og det er brudt ned i overskuelige bidder i mine månedsplaner og ugeplaner. Og så fik jeg endelig knækket koden med at lave ugeplaner, der holder!”

Lise Buus

Psykolog, www.lisebuus.dk

“Jeg fik endelig lavet det onlinekursus, jeg havde drømt om så længe. 

Skab dit bedste år-workshoppen hjalp mig med at prioritere tid til at lave et onlinekursus og investere tid i den del af min forretning, så jeg ikke kun fokuserede på kundeopgaver. 

Jeg valgte at tage med på ‘Skab dit bedste år’, fordi jeg var i tvivl om, hvad jeg skulle satse på i løbet af det kommende år. Jeg havde brug for at få skrevet ned, hvad jeg gerne vil og prioritere det – og få det planlagt

Det gav mig tiden til at komme i dybden med mine ønsker og håb for min forretning.  Det gør man ikke i hverdagen, og jeg er nødt til at flytte mig fysisk for at have tid og overskud til det. Når Anne Pernille guider os så godt, så er det alle pengene værd!”

Katrine Brandborg

Webdesigner og WordPress-specialist, Katrine Brandborg

“Allerede 7 måneder efter Skab dit bedste år-workshoppen var jeg i mål og havde mellem 1 og 3 måneders ventetid på mine ydelser.

I foråret 2018 var jeg kommet dertil, hvor jeg var træt af, at mit liv gik for meget med at være husmor og for lidt med at være hos kunder.

Jeg havde blandt andet brug for at slippe for nogle af opgaverne på hjemmefronten, men jeg troede, at jeg først skulle have travlt med mit firma, før jeg kunne tillade mig at hyre hjælp.

Igennem visualiseringen og de mange øvelser på Skab dit bedste år indså jeg endelig, hvad mine mål var, hvad jeg både elsker og er god til, hvad jeg ikke kan, og hvad der dræner mig for energi i det daglige.

Det hjalp mig med at få prioriteterne på plads. Jeg fik hyret en rengøringshjælper, og vinduespudser og fandt en super bogholder. De tre hjælpere gav mig mere tid, overskud og bedre søvn.

Det gjorde mig i stand til for alvor at kunne fokusere på min forretning. For mit egentlige ønskemål var kunder på venteliste. Det mål havde jeg sat mig på workshoppen. Og det opnåede jeg allerede i marts.

Så kun syv måneder efter workshoppen var jeg i mål. I dag har jeg mellem 1 og 3 måneders ventetid på mine ydelser.

Det giver mig så meget ro, og jeg kan lettere planlægge mine uger i forhold til ting, jeg vil i min fritid.”

Mirjam Madsen

KonMari Master Consultant, www.rydheltop.dk

“Nu føler jeg mig på forkant, har en realistisk plan og tiltro til, at jeg kan nå mine mål – uden at arbejde konstant. 

Det bedste ved workshoppen er koblingen mellem at tænke stort og samtidig få det planlagt, så det virker realistisk, gør at man går fra workshoppen med et skarpt fokus og en tro på, at det kan lade sig gøre. Jeg gik derfra med vigtige indsigter, et skærpet fokus og en realistisk plan for min virksomhed.

Det er den perfekte workshop til dig, der ikke rigtig får handlet på dine ideer, som har mistet fokus og føler dig overvældet i din forretning.

Jeg er imponeret over, hvor meget man kan “få på plads” på så kort tid, og jeg har synes, det har været langt sjovere at være selvstændig, efter jeg er kommet hjem fra workshoppen.

Nu er jeg mindre overvældet i hverdagen, og det har en kæmpe betydning for måden, jeg driver forretning på. Inden workshoppen var jeg en smule opgivende, fordi jeg havde presset mig selv så hårdt i lang tid. Nu føler jeg mig på forkant, laver en realistisk plan og har tiltro til, at jeg kan nå mine mål – uden at arbejde konstant.”

Line Ida Abildgaard

Fotograf og underviser, www.lineida.com

“Jeg fandt ind til, hvad der egentlig generede mig, og hvad mine drømme og behov virkelig var – og kunne derefter finde en løsning, hvor alt gik op i en højere enhed.

Jeg tilmeldte mig workshoppen, fordi jeg var frustreret over mit arbejde, både ensomheden, ansvaret, økonomien og forvirringen i det. Jeg fik så meget ud af de to dage, fordi den er godt planlagt med masser af små skridt, så man ikke når at stoppe sine egne tanker.

Noget af det bedste ved at være med er de gode spørgsmål, som man ikke selv kan overskue at stille sig selv, fordi man bliver skræmt bare ved tanken om dem. Dem får Anne Pernille stillet så uskyldigt, at man godt tør kigge på det.

At være med på Skab Dit Bedste År har givet mig min arbejdsglæde tilbage og fjernet den drænende tvivl om, at jeg bare gik og spildte min tid.

Anette Corydon Oest

Korrekturlæser og indehaver, Den Røde Pen

“Og efter en del år som selvstændig, så ved jeg, at jeg ikke er god til at stoppe op og reflektere og fordybe mig, hvis ikke der er nogen, der rammesætter det for mig. 

Og når der er nogen, der gør det som Anne Pernille, giver det mig bare virkelig meget, og gør resten af min tid markant mere effektiv.

Jeg fik lige præcis det ud af workshoppen, som jeg havde håbet – og som jeg ved, jeg ikke kan gøre selv: Jeg fik fordybet mig, lukket kærligt af for et lidt tumult-agtigt år og budt velkommen til det nye år.

Workshoppen er en slags wellness for selvstændige. Det gav mig virkelig meget, at hæve mig op over al driften og registrere, hvad det egentlig er jeg har været igennem, og er på vej ud i. Jeg blev meget mere bevidst om mit mål, og så fik jeg virkelig brugbar inspiration til at strukturere mit nye arbejdsliv og min tid.

Maria Lya Leerbeck

Stifter & adm. direktør, www.fortael.dk

“Jeg havde brug for hjælp til at blive bedre til at strukturere min virksomhed (også selvom jeg faktisk ér struktureret). 

Jeg kom fra Skab dit bedste år både med fornyet energi, og en konkret plan for mine mål med min virksomhed. Jeg fik virkelig god sparring både dig og de andre skønne selvstændige kvinder, og det var lige dét, jeg havde brug for. Jeg har fået brugbare værktøjer med mig, som jeg kan omsætte i min dagligdag.”

Anne Hartung

Psyko- og parterapeut, Sammenbragt Familie

Du får alt det her, når du er med på SKAB DIT BEDSTE ÅR-workshoppen i Aarhus den 5. og 6. september 2024:

SKAB DIT BEDSTE ÅR

Workshop for selvstændige kvinder den 5. og 6. september 2024 i Aarhus C.

Når du har tilmeldt dig, får du både …

* KICKSTARTMATERIALE *
– din forberedelse, som sikrer dig det bedste workshop-udbytte.

Du får adgang til kickstartmaterialet nogle uger inden workshoppen, som er vigtigt for, at du er velforberedt til vores 2 dage sammen.

Jeg anbefaler både nye workshopdeltagere og dig, der har været med før, at gennemgå alt forberedelsesmaterialet for, at være klædt ordentligt på til workshop-dagene.

Det er her, du får al den grundlæggende undervisning i de elementer, du skal kende for at kunne følge med i workshopprocessen til at skabe dit bedste år.

Mens selve workshoppen er det dybdegående arbejde med dine egne mål og planlægningen af dit bedste år. Her bruger vi også tid på afklaring på spørgsmål og sparring omkring dine overvejelser og de store (og små) beslutninger.

* EN 2-DAGES EKSKLUSIV WORKSHOP *

Vi mødes den 5. og 6. september 2024 i de lækre omgivelser på det skønne boutiquehotel Oasia i Aarhus C.

Her har vi fokus på at gøre dig i stand til at gøre det næste år til bedste år nogensinde som selvstændig. Workshoppen er udover kickstartmaterialet inklusive netværk med ligesindede selvstændige, forplejning med morgenmad, formiddagssnack, frokost og eftermiddagsforkælelse begge dage, te/kaffe/vand ad libitum og selvfølgelig din helt egen SKAB DIT BEDSTE ÅR-workbook.

Undervejs på er der også mulighed for korte, personlige lynsparringer og feedback fra Anne Pernille vedrørende dine planer, mål for virksomheden, og hvordan det passer med dine overvejelser omkring din fremtid som selvstændig.

* PLUS DE HER FEDE BONUSSER *
– der hjælper dig med at holde dig til ilden og følge planen, når du kommer hjem.

BONUS #1

Evig adgang til onlineguiden “Ven med tiden og GJORT-metoden. Det er den form for ugeplanlægning, jeg anbefaler til selvstændige, som vil nå det, de sætter sig for hver uge – uden at arbejde mere, blive overvældet eller stresset.

(Værdi 349 kr.)

BONUS #2

FRIT medlemskab af vores private Facebookgruppe kun for “SKAB DIT BEDSTE ÅR”-deltagere.

Her kan du få kontakt til de andre deltagere, netværke og sparre med dem både før og efter workshoppen.

BONUS #3

Den elegante 50-siders ugekalender, der passer perfekt til GJORT-metoden fra bonus #1.

Ugekalenderen er en notesblok, hvor du kan rive hver uge af, når du er færdig med den. 

(Værdi 69 kr.)

SPRITNY BONUS #4

8 ugers frit medlemskab af Få Det Gjort-Klubben. Her får du hjælp til at holde dig til din ‘bedste år’-plan, få ugeplanlægningen at køre gnidningsfrit og let – og du slipper for at føle dig alene eller blive overvældet over alt det, du føler, du burde nå. Byd velkommen til flow, lethed og fokus i dine arbejdsdag.

(Værdi 1.600 kr. + moms)

Og så til det praktiske…

Hvor foregår det, og hvad koster det? 

  • Dato: Den 5. og 6. september 2024
  • Tid: kl. 10.00- 15.30 begge dage
  • Sted: Hotel Oasia, Kriegersvej 27-31 i Aarhus C
  • Parkering: Der er også mulighed for parkering i nærheden af hotellet. Se mere på hotellets hjemmeside.
  • Antal pladser: 12 
  • Inkluderet: 2 dages workshop, bonusser, morgenmad, frokost, drikkevarer, fri te/kaffe/vand, eftermiddagsforkælelse, bobler til afslutning på 2. dagen og din personlige workbook.

PRISEN FOR HELE BUSINESS-FORKÆLELSESPAKKEN ER:

7.900 kr. eksklusiv moms
(Det vil sige 9.875 kr. inklusive moms)

OBS: Workshoppen er ikke inklusive overnatning, men det er selvfølgelig muligt at tilkøbe, hvis du vil slippe for kørslen og forkæle dig selv med et rigtigt getaway på det lækre design- og boutiquehotel, hvor workshoppen foregår.

Men hey … vent! Lad mig lige fortælle dig lidt mere om den 3. bonus som alle deltagere på SKAB DIT BEDSTE ÅR får som ekstra gave:

MIN FAVORIT-UGEKALENDER SOM NOTESBLOK

En kalender der hjælper dig med at holde styr på alle dine planer fra workshoppen, ugens aftaler og to do’s i et enkelt, men feminint design.

Ugedagene venter bare på at du udfylder dem med de næste skridt på vej til realiseringen af dine drømme og det gode liv som selvstændig.

Kalenderen består af 50 A4-sider, der kan rives af uge for uge i takt med, at du kommer tættere på dine mål.

Det vil sige, du kan bruge den over 50 uger. Og hvis du ikke bruger den en uge eller to på grund af ferie eller fordi, du kom fra ugeplanlægningen, så pyt – du starter bare på næste side. 

Så du spilder ikke nogle uger, som man gør i en traditionel bog-kalender. Smart, ik’?

Til højre på hver ugeplan kan du skrive dine ugentlige topprioriteter (det lærer du i Ven Med Tiden-guiden), så du altid har dem foran dig. Det hjælper med at styrke effektiviteten. Og i notes-feltet er der plads til at skrive alt det, du ellers gerne vil huske i løbet af ugen.

  • Format: 21 x 29,7 cm (A4)
  • 50 sider til 50 uger.
  • Kalendersider kan afrives uge for uge.
  • Trykt på FCS-certified papir.
  • Fremstillet CO2-neutralt.

kalender my favorite planner

Investeringen i at være med på SKAB DIT BEDSTE ÅR svarer cirka til ét større onlinekursus.

Men vi ved begge to, hvor svært det kan være at komme igennem et onlinekursus, fordi man mangler nogle af forpligte sig overfor – eller savner nogle at følges med.

Det kommer du ikke til at opleve, når du er med på workshoppen her.

Her guider jeg jer sammen igennem den gennemtestede proces, som jeg har undervist i siden 2018. Trin for trin. 

Du bliver ført hele vejen igennem den, så du bare skal læne dig tilbage og følge med. Resten har jeg sørget for. Med et godt drys af selvforkælelse, så det her langt fra kommer til at føles som endnu en stor opgave på to do-listen.

Har du spørgsmål?

Så får du her svarene på de spørgsmål, som andre selvstændige har stillet, før de tilmeldte sig.

Klik på det runde ikon til højre for spørgsmålet i hver boks for at åbne og læse svarene:

Jeg har været med på workshoppen før. Får jeg mere ud af at være med denne gang?

Ja, det tør jeg godt garantere dig. For jeg har redesignet og opgraderet workshoppen i 2024, sådan at den både passer til dig, der har været med før OG førstegangsdeltagere.

Jeg har nemlig flyttet den overskuelige og nemme undervisning fra de tidligere workshops til Kickstartmaterialet, som I får til at forberede jer med.

Det betyder, at du får mere tid på selve workshoppen til at fordybe dig i udviklingen af virksomheden, mål og planlægningen af året.

Den opgraderede workshop-version giver plads til mere netværk, sparring og fordybelse, når vi er sammen.

Så når du har været med før vil det både føles genkendeligt, men også lidt nyt – og workshop-designet på de to dage, vi har sammen, er ikke fyldt med gentagelser af det, du har hørt en eller flere gange før.

 

Jeg har haft min egen virksomhed i en del år og er absolut ikke nybegynder indenfor det at drive egen virksomhed. Er SKAB DIT BEDSTE ÅR også noget for mig?

Ja, den er især velegnet til dig, der driver virksomhed og enten har rigtig god erfaring med at drive virksomhed, har mange kunder eller savner at have tid til at finde ud af, hvad der er vigtigst for dig som selvstændig, og hvordan du lykkes med dine næste ambitiøse mål. Måske har du en drøm om at udvikle et nyt produkt, at hæve timepriserne, arbejde mindre, gentænke din virksomhed eller finde ud af, hvad du helt præcist vil med din virksomhed og dit arbejdsliv i fremtiden.

Vi kan alle opleve, at arbejdslivet kører på en bestemt måde, uden at det nødvendigvis er, som vi havde ønsket det, da vi startede egen virksomhed. Eller at det ikke er favorit-opgaverne eller yndlings-kunderne, vi har flest af.

Derfor guider jeg dig til at identificere dét, der ikke lever op til dine ønsker om dit liv som selvstændig – og til at finde ud af, hvilke motiverende mål, du vil arbejde hen mod for at blive endnu mere tilfreds og glad for dit arbejdsliv som selvstændig.

Det er bl.a. den guidede visualisering, der hjælper dig ud over de sædvanlige tanker om, hvordan arbejdslivet som selvstændig er, og ind til det sted, hvor du kan mærke, hvad du virkeligt vil. Og derefter bliver du guidet til at gå i dybden med at få sat de store mål for året i kalenderen og påbegynde planlægningen af, hvordan det skal blive ført ud i livet.

Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg drømmer om at gøre i min virksomhed. Er SKAB DIT BEDSTE ÅR også det rigtige for mig?

Ja, det er netop derfor, du bliver guidet igennem visualiseringen og har brug for at trække tid ud af kalenderen til at arbejde PÅ din virksomhed – og ikke kun I den.

En af de store udfordringer kan være at mærke eller finde ud af, hvad der er den rigtige retning for netop dig. Især når man har travlt i hverdagen. Og alle de input, vi får fra andre, kan forvirre og sløre billedet af, hvad vi egentligt gerne selv vil med vores virksomhed og arbejdsliv.

Jeg har siden januar 2018 guidet rigtigt mange selvstændige gennem processen på workshoppen, hvor de kommer i kontakt med de store og små drømme og længsler. Du kan slå hjernen fra og stoppe med at prøve at tænke dig frem til et svar.

I stedet slår vi visionerne, hjertet og mavefornemmelsen til og åbner op til de elementer, som du dybest set længes efter, og som føles mest rigtige for dig.

Det er i min optik den bedste måde at drive og udvikle en virksomhed på, så du bliver den bedste chef for dig selv og skaber et arbejdsliv, du elsker at stå op til hver dag.

Vil jeg også få noget ud af det, hvis jeg er ret ny som selvstændig?

Hvis du har startet din selvstændige virksomhed indenfor det seneste år, så lad os tage en snak på telefon (eller skriv til mig på mail), før du tilmelder dig. Jeg vil gerne tage en snak med dig, om du er så lang med virksomheden, hvor workshoppen vil give værdi nok for dig. For langt de fleste på workshoppen har været selvstændige i alt fra 2 til over 15 år.

Det er meget sandsynligt, at du har mere brug for personlig sparring omkring opbygningen af din virksomhed.

Kriterierne for at deltage er som udgangspunkt, at du…

  • er bevidst om, hvem dine kunder er (din målgruppe).
  • har erfaring med at sælge dine produkter/services/ydelser.
  • har været i gang i minimum 12 måneder, så det giver mening at lave en evalueringen af året, der er gået.
  • er fast besluttet på at opbygge din virksomhed og ikke står med seriøse overvejelser om at søge et job.
  • ikke er nødsaget til at lukke i løbet af få måneder på grund af økonomi (hvis det nu ikke kommer til at gå bedre rigtigt, rigtigt hurtigt).

Hvis du har spørgsmål og er i tvivl, om retreatet er det rigtige for dig, hjælper jeg dig gerne med afklaring. Skriv til hej@annepernille.dk, så svarer jeg dig hurtigst muligt.

Er 2-dages workshoppen inklusive overnatning?

2-dages workshoppen er ikke inklusive overnatning, men består af to fulde dage med fokus på planlægning af de bedste halvår og påbegyndelse af eksekveringen af dine planer på dag to.

Prisen er inklusive fuld forplejning med morgenmad, snacks, lækker frokost, drikkevarer, eftermiddagsforkælelse samt kaffe og te ad libitum begge dage.

Kan jeg fortryde købet?

Tilmeldingen er bindende og kan ikke refunderes. Men i det (usandsynlige) tilfælde, at du skulle blive forhindret i at deltage, er du velkommen til at give eller sælge din plads videre til en anden selvstændig. I så fald skal du bare give mig besked om, hvem den heldige er og sende mig en mailadresse.

Hvad får jeg helt konkret med hjem fra workshoppen?

Når du går hjem, har du…

  • fået afklaring omkring dine vigtigste mål for det kommende år, der baserer sig på, hvad DU virkelig motiveres af og hvad, der er rigtigt for dig at satse på.
  • en halvårskøreplan med målrettede, overskuelige planer for, hvordan du lykkes med dine allervigtigste mål.
  • lært, hvordan du planlægger din vej til succes (og overskud i hverdagen) med dine store og små drømme, så du uge for uge kommer tættere på realisering målene, og de ikke ender med at blive noter på et stykke papir eller samler støv i en skrivebordsskuffe et sted.

Er det muligt at betale i rater?

Ja, selvfølgelig.

Når du tilmelder dig, kan du vælge ratebetaling i stedet for at betale på én gang.

 

Har du andre spørgsmål om workshoppen? Så er du velkommen til at skrive til mig på email: hej@annepernille.dk.

Investeringen i workshoppen vil både være tiden og pengene værd for dig, hvis du kan sige ja til, at du enten …

  • … har været selvstændig i flere år (i hvert fald mindst 1 år) og ved, hvordan du grundlæggende driver virksomhed, men du har brug for et rum, hvor du kan tænke de store tanker og få tid til at udvikle din virksomhed i fred sammen med andre selvstændige kvinder.

  • … ønsker at finde ud af, hvilken retning du vil gå med din virksomhed og hvilke mål og drømme, du vil fokusere på det næste halve år, så du lykkes med det, der kan vækste din virksomhed og skabe endnu bedre indtjening og overskud på alle plan (også personligt).

     

     

  • … har svært ved at prioritere tid og få ro til at fordybe dig i udviklingen af din forretning, fordi det er svært at nå andet end servicering af dine kunder og almindelig drift af virksomheden.
  • … leder efter en metode til at blive (mere) struktureret, og effektiv i hverdagen, så du og nemmere når de ting, du sætter dig for (og stopper med at udskyde dine planer igen og igen)?

 

  • … gerne vil have et større netværk af ligesindede selvstændige, fordi du ved, at det GIVER energi at mødes med andre, der er ligesom dig og forstår, hvad det vil sige at være selvstændig?

 

  • … har brug for en overskueligt, realistisk plan for det næste halve år, så du ved, hvad du skal fokusere på og hvornår – og endelig kan få ro indeni, fordi der er en overkommelig plan for det hele.

EFTER WORKSHOPPEN KAN DU GLÆDE DIG TIL, AT DU HAR:

En konkret halvårskøreplan, der hjælper dig med at få krydset dine drømme og mål af på to do-listen (og slipper for at udskyde det måned efter måned).

En struktureret og nem ugeplanlægningsmetode til din hverdag, så du ikke længere skal kæmpe mod tiden og med alt det, du har svært ved at nå.

Den der fede følelse af “YES! Det her har jeg 100% styr på!” og ro i maven, fordi du endelig har et overblik, der holder.

Det betalte sig for dem at investere i dem selv og virksomheden:

“Jeg fik et supergodt overblik over hvad jeg helt konkret skal bruge året på.

Og jeg fik indstillet mit realitets-kompas efter, hvad der faktisk er muligt at nå.

Min udfordring før workshoppen var manglende fokus på det vigtige. Jeg havde alt for mange ideer og ingen struktur, hvilket resulterede i halve løsninger og frustration.

Det bedste var at forstå mit forhold til det at sætte mål. At finde ud af, hvorfor det har voldt mig problemer. Og ende ud med at have et mere realistisk forhold til målsætning.

Jeg gik hjem med en plan. Jeg har 5 overordnede projekter i år. Det er perfekt. Jeg ved præcis, hvad jeg skal. Alle de andre ideer der hele tiden popper op, kan nu sorteres efter en af de 5 bunker eller ende i “syltekrukken”.

Det gav mig ro i forhold til, at jeg ikke kan nå alt på et år. Jeg fik et mere realistisk forhold til målsætning. Jeg fik tænkt nogle tanker om min virksomhed på en ny måde.

Derudover fik jeg mødt andre spændende selvstændige kvinder. Det var en god gave at give mig selv – en dag ude i byen som kun handler om min virksomhed og mig.

Jeg tænker alle (især solo-) selvstændige har brug for en strategidag, hvor stikket er trukket til den almindelige hverdag. En dag, hvor der er en struktur at følge og god tid til at komme i dybden. “

Camilla Frøjk

Psykoterapeut, www.amazingmind.dk

“Det mest overraskende ved Skab Dit Bedste År var de konkrete mål og metodikken til at holde dem for øje. Jo før, man får den slags hjælp til at finde fokus, jo færre bekymrede timer og spildte penge! 

Jeg valgte at tage med på workshoppen, fordi jeg havde brug for at finde retning, fokus og “flow”. Jeg ville gerne blive i stand til at leve af min business, arbejde med mere proces og mindre foredrag, markedsføre og sælge med udbyttet, undersøge mulighederne indenfor online ydelser, få styr på planlægning og struktur og blive bedre til at holde “dampen oppe” hos mig selv i de aktiviteter, som ikke ligger til mit højreben.

Visualiseringsøvelsen i sig selv, kan give en et helt uventet klarsyn på, hvor man skal hen. Det mest overraskende for mig – og måske nok det, som skal fungere som ledestjerne for mine øvrige udfordringer – er det meget klare billede jeg fik af, hvad jeg dybest set drømmer om at gøre mest af i min biks … samt visheden om, at jeg skal afbalancere mine udadrettede og indadrettede aktiviteter for at have et glædesfyldt arbejdsliv.

Jeg tænker også, at mine konkrete mål og hele metodikken til at holde dem for øje og udvikle dem er guld for mig.

Jo før man får den slags hjælp til at finde fokus, jo færre bekymrede timer og spildte penge!”

Dorte Sveistrup

Pædagogisk konsulent, www.dsvesistrup.dk

“Inden jeg deltog, var jeg næsten ved at miste troen på, at jeg kan leve af min virksomhed, men nu har jeg fundet den igen.

Det meste overraskende ved at være med var visualiseringen, hvor det kom frem, hvad jeg egentlig drømmer om i mit arbejdsliv som selvstændig. Jeg troede, jeg drømte om mere struktur, men jeg drømmer om mere plads til legende ideudvikling og samarbejde.

‘Skab dit bedste år’ har givet mig mere overblik, fokus og motivation for det kommende år. Og så var de andre deltagere nogle vildt spændende mennesker, som det gav stor værdi at lytte til og sparre med.

Det bedste var at få et rum, hvor jeg kunne have fuld fokus på min virksomhed, og hvor jeg gerne vil hen med den.

Jeg vil anbefale den til alle soloselvstændige, der har brug for at få fokus og at sætte nogle overskuelige mål for det næste år. Her får man hjælp til at reflektere over det, an drømmer om, og finde vejen til at nå ens mål.”

Elle Kari Christensen

Grafisk facilitator og illustrator, Visuelle

“Jeg har fået fornyet energi til planlægning og sikkerhed omkring de mål, jeg gerne vil opnå. 

Det har givet mig klarhed over, hvad jeg gerne vil gøre på den korte bane, og hvad jeg gerne vil have ændret og opnå på den lidt længere bane – samt en metode til at finde ud af, hvordan jeg i hverdagen får taget de skridt, der skal til for at nå de langsigtede mål.

Det allerbedste ved ‘Skab dit bedste år’ er at have TID til at fokusere på, hvad det er, jeg gerne vil nå det næste halve år i forhold til at udvikle virksomheden. TID hvor jeg ikke bliver forstyrret af drift og alt muligt andet.”

Hanne Vanting

Økonomichef og indehaver, Nordjysk Økonomi & HR

“Det med at få tid til virkelig at mærke efter, hvad der skal handles på, og hvad der skal prioriteres først – det er super!

Jeg tog med på workshoppen, fordi jeg ville blive bedre til at strukturere min tid. Jeg følte mig drænet på grund af “rod i hovedet”. Der er så mange drømme, og jeg vil så gerne blive dygtigere til det og det og det … og samtidigt skal jeg lige huske alt i forhold til børn og det private…

Jeg løb og løb og glemte mig selv… og så er der gået et år mere, hvor jeg ikke kom meget længere end sidste år!

Jeg kom hjem med ny energi, gejst og overblik. Inderst inde vidste jeg godt, hvad det hele handlede om i forhold til manglende energi og overblik, men det med at få tid til virkelig at mærke efter, hvad der skal handles på, og hvad der skal prioriteres først – det var super!

Det kribler for at komme i gang med det hele – og ville ønske jeg havde flere timer i døgnet, for der er så meget, jeg både gerne vil blive klogere på, prøve af og få udført … og ikke mindst blive bedre til at tjene pengene på samme timeforbrug, som jeg har nu. ER SÅ KLAR TIL DET HER ÅR.

Topkarakterer herfra!”

Lotte Thorup

Grafiker, Grafisk Format

“Årsplanlægningen hjælper mig med at få ro på, selvom der er travle perioder med spidsbelastning i min virksomhed henover året.

For nu kan jeg se, hvornår det peaker, og hvad der så eventuelt skal rykkes eller flyttes i min kalender. Jeg har fået et overblik over, hvornår jeg vil ha’ tid til det ene og det andet projekt.

Jeg vil kalde ‘Skab dit bedste år’ for en slags arbejds- og planlægnings-wellness, for det var ren velvære at sidde der i to dage med en lækker notesbog, lækre slides, lækre snacks og lækre mennesker og bare være fokuseret på, hvordan jeg bedst planlægger min tid og finder ind til det vigtigste i min virksomhed.”

Matilde Gunge

Vane- og overspisningscoach, www.matildegunge.dk

Vil du gøre det næste år til det bedste år nogensinde for dig også? 

Her er alt det, du får, når du er med på workshoppen:

SKAB DIT BEDSTE ÅR

Workshop for selvstændige kvinder den 5. og 6. september 2024 i Aarhus C.

Når du har tilmeldt dig, får du både …

* KICKSTARTMATERIALE *
– din forberedelse, som sikrer dig det bedste workshop-udbytte.

Du får adgang til kickstartmaterialet, som er vigtig for, at du er bedst forberedt til workshoppen.

Jeg anbefaler både nye workshopdeltagere og dig, der har været med før, at gennemgå alt forberedelsesmaterialet for, at være klædt ordentligt på til workshop-dagene.

Det er her, du får al den grundlæggende undervisning i de elementer, du skal kende for at kunne følge med i workshopprocessen til at skabe dit bedste år.

Mens selve workshoppen er det dybdegående arbejde med dine egne mål og planlægningen af dit bedste år. Her bruger vi også tid på afklaring på spørgsmål og sparring omkring dine overvejelser og de store (og små) beslutninger.

* EN 2-DAGES EKSKLUSIV WORKSHOP *

Vi mødes den 5. og 6. september 2024 i de lækre omgivelser på Design- og Boutiquehotel Oasia i Aarhus C.

Her har vi fokus på at gøre dig i stand til at gøre det næste år til bedste år nogensinde som selvstændig. Workshoppen er udover kickstartmaterialet inklusive netværk med ligesindede selvstændige, forplejning med morgenmad, formiddagssnack, frokost og eftermiddagsforkælelse begge dage, te/kaffe/vand ad libitum og selvfølgelig din helt egen SKAB DIT BEDSTE ÅR-workbook.

Undervejs på er der også mulighed for korte, personlige lynsparringer og feedback fra Anne Pernille vedrørende dine planer, mål for virksomheden, og hvordan det passer med dine overvejelser omkring din fremtid som selvstændig.

* PLUS DE HER FEDE BONUSSER *
– der hjælper dig med at holde dig til ilden og følge planen, når du kommer hjem.

BONUS #1

Evig adgang til onlineguiden “Ven med tiden og GJORT-metoden. Det er den form for ugeplanlægning, jeg anbefaler til selvstændige, som vil nå det, de sætter sig for hver uge – uden at arbejde mere, blive overvældet eller stresset.

(Værdi 349 kr.)

BONUS #2

FRIT medlemskab af vores private Facebookgruppe kun for “SKAB DIT BEDSTE ÅR”-deltagere.

Her kan du få kontakt til de andre deltagere, netværke og sparre med dem både før og efter workshoppen.

BONUS #3

Den elegante 50-siders ugekalender, der passer perfekt til GJORT-metoden fra bonus #1.

Ugekalenderen er en notesblok, hvor du kan rive hver uge af, når du er færdig med den.

(Værdi 69 kr.)

SPRITNY BONUS #5

8 ugers frit medlemskab af Få Det Gjort-Klubben.

Her får du i 2 måneder hjælp til at holde dig til din ‘bedste år’-plan, få ugeplanlægningen at køre gnidningsfrit og let – og du slipper for at føle dig alene eller blive overvældet over alt det, du føler, du burde nå.

Byd velkommen til flow, lethed og fokus i dine arbejdsdag.

(Værdi 1.600 kr. + moms)

ER DET TID TIL DIG-TID MED FOKUS PÅ AT UDVIKLE DIN VIRKSOMHED?

  • Dato: Den 5. og 6. september 2024
  • Tid: kl. 10.00- 15.30 begge dage
  • Sted: Hotel Oasia, Kriegersvej 27-31 i Aarhus C
  • Parkering: Der er mulighed for parkering i nærheden af hotellet. Se mere på hotellets hjemmeside.
  • Antal pladser: 12
  • Inkluderet: morgenmad, frokost, drikkevarer, fri te/kaffe/vand, eftermiddagsforkælelse, bobler til afslutning på 2. dagen og din personlige workbook.

 

PRISEN FOR HELE BUSINESS-FORKÆLELSESPAKKEN ER:

7.900 kr. eksklusiv moms
(Det vil sige 9.875 kr. inklusive moms)

Tilmelding lukker den 14. august 2024 ved midnat.

OBS: Workshoppen er ikke inklusive overnatning, men det er selvfølgelig muligt at tilkøbe, hvis du vil slippe for kørslen og forkæle dig selv med et rigtigt getaway på det lækre design- og boutiquehotel, hvor workshoppen foregår.